לקוח מרוצה הוא לקוח שיודע
אנו מעודדים את הלקוחות להיות פעילים בהפעלת האתר שלהם. וכדי שהם יעשו זאת נכון, באופן שיקדם את העסק שלהם ויחסוך להם כסף, כדי שהם יוכלו ליצור עמודים חדשים ומרשימים באתר וכדי שהם לא יסתבכו בפעולות מורכבות, אנו שמחים להעביר הדרכות במגוון נושאים, שיהפכו את הלקוחות למעורבים יותר בבניית האתר ובתפעולו, ויתרמו להם ידע בכל נושא רלוונטי הנדרש להם לשם כך.
אנו לא עוצרים בזה. כמעגל שני של הדרכות, אנו מציעים הדרכות בנושאים משיקים, כדי לאפשר ללקוחות לעבוד בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. לכן אנו מרחיבים את ההדרכות שלנו גם לנושאים כמו שיווק ויחסי-ציבור, קשרי לקוחות, עיצוב וגרפיקה, זכויות יוצרים, סדנאות כתיבה ועוד.