קמפיין פרסומי מהו?

קמפיין פרסומי מהו?

קמפיין פרסומי הוא תוכנית מוגדרת מראש המגדירה מטרות עסקיות במסגרת תקציב נתון.
המטרה יכולה להיות מיתוג עסקי של המוצר או של השירות שלכם או פרסום לשם השגת לקוחות ועסקאות.
קמפיין מוצלח חייב להיות ממוקד ומוכוון מטרה. לשם כך יש להגדיר במדויק שלושה פרמטרים:
1) קהל יעד – אפיון קהל היעד חשוב הן מבחינת ניסוח המסרים הספציפי לאותו קהל והן מבחינת הבחירה באמצעי הפרסום הנגישים לאותו קהל, והיכן שהדבר ניתן (למשל במודעות פייסבוק) בפילוח של הפרסום באותה מדיה.
2) תקציב – תקציב מוגדר מאפשר לקבוע מתי לפרסם, באיזה מדיה, לאיזו תקופה ובאיזו תדירות.
3) מסר – ניסוח מסר תדמיתי שישפר את תדמיתכם או מסר שיווקי שיגרום ללקוחותיכם לקנות את המוצר או את השירות שלכם. המסר צריך להיות תכליתי, קליט ובשפה שתובן לקהל היעד שלכם.
0 תגובות
שתף פוסט
אין תגובות

מצטערים, התגובות הושבתו לדף זה.