
ניהול אתרים
מגוון שירותי ניהול שוטף לבעלי אתריםהנה בניתם אתר יפה ומוצלח ומושקע. איזה כיף… אבל, זה לא מספיק! אסור לנוח על זרי הדפנה. כדי לשווק את העסק שלכם האתר שלכם חייב להיות פעיל, חייב לגדול, חייב להתפתח. אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, אבל ברוב המקרים, אין לכם זמן, אין לכם מושג מה צריך להוסיף ומה צריך לשפר וגם אם תנסו לבד, תבזבזו זמן רב וספק אם תגיעו לתוצאות אופטימליות. כי כדי לנהל אתר צריך לחבוש כמה כובעים: כובע התוכן, כובע השיווק וכובע המתכנת. אתם באמת יכולים לעשות את הכול?
אנחנו מעניקים לכם שירות מקיף לניהול האתר שנותן מענה לצד התוכן, לצד השיווק ולצד הטכני, תוך אינטגרציה מלאה בניהם, שתביא לכם תוצאות יותר טובות, בפחות זמן ובפחות כסף.
הזנת תכנים
הזנת תכנים חדשים לאתר באופן שוטף, מחומרים שאתם יוצרים. עריכה לשונית וגרפית ועימוד מקצועי באתר. אפשרות ליצירת התכנים במסגרת מחלקת קריאטיב.
תחזוקת המערכת
תחזוקת אתר וורדפרס מבחינה טכנית. גיבויים ואבטחה, התקנת עדכונים של רכיבי המערכת. הוספת תכונות חדשות מעת לעת ושדרוגים מינוריים של המראה של האתר.
שירות לקוחות
שירות המזכירה שלכם. ניהול הקשרים עם הלקוחות באתר. מעקב אחרי הפניות לאתר, מתן מענה וטיפול באופן שוטף מסביב לשעון.
אחסון אתרים
כשהאתר שלכם גם מאוחסן על השרתים שלנו, נוכל לנטר אותו ולדאוג לתחזוקה ברמת השרת, מבלי להזדקק לשירותי צד שלישי.
שירות ניוזלטר
משלוח ניוזלטר לרשימת תפוצה ומעקב אחרי הפעילות שנוצרת בעקבותיו. אפשרות לחיבור הניוזלטר במסגרת מחלקת קריאטיב שלנו.
ניטור ואנליזת נתוני גלישה
מעקב אחרי נתוני הגלישה באתרי הסטטיסטיקה של האתר. ניתוח הדפים המובילים והמיותמים, ניתוח מסלול הגלישה באתר וגיבוש המלצות לשיפור על-סמך הנתונים.
האם לעסק נדרש שירות ניהול אתר?
לכל אחד מאיתנו יש נקודות חוזק ונקודות חולשה, לרוב לא באותם תחומים. לפעמים אנו מנהלים אופרציות גדולות ואנו צריכים עזרה, כי אנו פשוט לא מספיקים הכול. אנו נתפור לכם חבילת ניהול אתר שתשלים את מה שאתם יכולים לעשות הכי טוב, כך שביחד ניצור לכם אתר שמתחדש תדיר בתכנים חדשים, שבנוי בצורה מקצועית ולא מתיישן, שמושך תנועה ונותן ללקוחות את השירות הטוב ביותר. ביחד נצעד להצלחה שלכם.
שירות לקוחות מקצועי לעסקים קטנים

שירות לקוחות
טיפול שוטף בפניות של לקוחות במייל או בצ'אט. מענה לשאלות ולבירורים שונים. ניהול הטיפול בהזמנות, לרבות משלוח התראות על השלבים השונים של ההזמנה. טיפול בהרשמות לאירועים או לשירותים.

מרכז תמיכה
תמיכה טלפונית, במייל או בצ'אט בלקוחות המתקשים לבצע פעולות באתר או להפעיל מוצרים שקנו. ניהול ומעקב אחרי הפניות והטיפול בהן באמצעות מערכת פניות אוטומטית (tickets). ביצוע אנליזה תקופתית של הבעיות וניסוח הצעות לשיפור.

שימור לקוחות
פנייה חוזרת יזומה ללקוחות קיימים, כדי לשמר ולחזק את הקשרים איתם וכדי לעודד רכישות נוספות. ניוזלטרס תקופתיים, הודעות על מבצעים, הצעות מותאמות ללקוח (בעקבות רכישות קודמות או אירועים). ניהול מאגר לקוחות באמצעות מערכת CRM. ניתוח ומעקב אחרי ההיענות למסרים וניסוח הצעות לשיפור.

לא לפספס את הדבר הכי חשוב
תחזוקה שוטפת – כדי שהאתר המגניב שלך יישאר מגניב
הזנחת התשתית מסוכנת לעסק שלכם. כי אתם חוסכים כעת, כדי לשלם הרבה יותר אחר-כך. הצלה של אתר עם תשתית ישנה ומוזנחת היא עסק יקר מאוד, מסובך טכנית, מועד לתקלות ולפעמים אפילו בלתי אפשרי. אם התשתית ישנה, אי אפשר להיעזר בכלים אוטומטיים ויש צורך בפעולות ידניות ובכתיבת כלים מותאמים אישית שעולים כסף רב. לעתים זה פשוט לא משתלם. במיוחד אם האתר ענק ועשיר מאוד בתוכן. האם הוא יגיע לבית הקברות של אתרי האינטרנט?
טכנולוגיה: עדכון ושדרוג שוטף של התשתית יאפשרו לכם ליהנות מהשירותים המתקדמים ביותר, מאתר מאובטח ומביצועים אופטימליים.
עיצוב: שיפורים קטנים בעיצוב משאירים את האתר שלך מושך ועדכני לאורך זמן.
לוגיסטיקה: מעבר הדרגתי לצורות תפעול חדשות מבטיח פעילות חלקה ויעילה של העסק.
שיווק: בסיס טכנולוגי איתן וניטור שוטף של ביצועי העסק, מאפשרים לרתום את הכלים החדשניים ביותר למערך שיווק מגיב ואפקטיבי.
שדרוגי מערכת
הרחבות
פוסטים
בקרות
ניוזלטרס
אתכם לאורך כל הדרך
- ניהול תוכן סטנדרט
- ₪325/ חודש
-
- הזנת 5 פריטי תוכן
- עריכה לשונית של הטקסט
- הכנת התמונות
- עימוד
- ניטור ובקרה
- ניהול תחזוקה ופיתוח
- ₪175/ חודש
-
- אחסון
- תחזוקה שוטפת של המערכת
- הוספה של עד 2 תכונות חדשות לאתר בחודש
- ניטור ובקרה
- ניהול שיווקי סטנדרט
- ₪565/ חודש
-
- הזנת 5 פריטי תוכן (אפשרות לכתיבה במסגרת מחלקת קריאטיב)
- ניהול קשרי לקוחות באתר
- 1 ניוזלטר – משלוח ומעקב (אפשרות לכתיבה במסגרת מחלקת קריאטיב)
- ניטור ובקרה
- ניהול הכול כלול סטנדרט
- ₪770/ חודש
-
- הזנת 5 פריטי תוכן (אפשרות לכתיבה במסגרת מחלקת קריאטיב)
- אחסון
- תחזוקה שוטפת
- הוספת עד 2 תכונות חדשות או 2 שינויי עיצוב מינוריים
- ניהול קשרי לקוחות באתר
- 1 ניוזלטר – משלוח, מעקב (אפשרות לכתיבה במסגרת מחלקת קריאטיב)
- ניטור ובקרה