פיתוח אתרים

מהחזון למציאות - בואו ניצור את העסק שלכם באינטרנט!

גם כשמתחילים בקטן – השמיים הם הגבול

פתרונות יצירתיים שגדלים ביחד אתכם
אתרים מודולריים

אתרים שגדלים אתכם מאתר onepage צנוע לאתר גדול ואפילו לחנות אלקטרונית. אין צורך לפתח אתר חדש כאשר העסק עולה מדרגה. הצמיחה של העסק מתוכננת מראש, גם באינטרנט.

קוד פתוח

קוד פתוח זה קהילה. קהילה בינלאומית גדולה שתומכת ועוזרת לנו למצוא פתרונות כשאנו נתקלים בבעיות. קהילה שאנו תורמים לה בחזרה, בפוסטים הטכניים שלנו המפורסמים באנגלית (באתר זה) והמיועדים למפתחים באשר הם.

one-stop-shop

מגוון השירותים שלנו מאפשר לנו לתפור לכם חבילה כוללת שנותנת מענה לא רק לפיתוח האתר עצמו, אלא גם לקידום ולשיווק, לתחזוקה, לניהול הפעילות השוטפת ואפילו להתרחבות בעתיד.

תקציב יצירתי

תקציב צנוע אינו מגבלה אלא פתח ליצירתיות. בהתחשב באופי הפעילות, אפשר להתחיל מאתר קטן (אך אפילו מרשים יותר) בתקציבים צנועים ולגדול בהמשך. מיקוד עסקי והברקה גרפית יכולים ליצור נקודת זינוק משמעותית.

אתר מודולרי – יש חיה כזו?

למען האמת, אין… אנחנו בעצם מבססים את האתר על התבנית הכי מורכבת, הכי ורסטילית, עם הכי הרבה תכונות ואפשרויות שקיימת לפלטפורמת וורדפרס, שגם באתרים הגדולים ביותר יהיה קשה ליישם את כולם, תבנית שכוללת גם חנות (woocommerce) ושתואמת לתוסף WPML שמאפשר לפתח אתר בכמה שפות. פשוט, אנו מתחילים ביישום של חלק קטן מהתבנית ועם הזמן, ממשיכים ומכניסים לפעולה עוד ועוד תכונות שלה. כלומר, אנו חושבים בגדול כבר מההתחלה ולכן יכולים לתכנן אתר שיתפתח בשלבים, בדיוק כמו העסק שלכם.

חסכוני בטווח הקצר והארוך0

יצירתי0

קל להרחבה ולשינוי0

גמיש0

התהליך שלנו

  • 1

    אסטרטגיה שיווקית ואפיון

    התוויית אסטרטגיית השיווק של האתר ושל העסק, ניסוח מטרות האתר, וגיבוש המבנה והמתווה (ניווט) שלו בהתאם.

  • 2

    מיתוג

    ניסוח הזהות, המסרים והערכים של המותג, גיבוש הקונספט הגרפי והמוטו הטקסטואלי של האתר.

  • 3

    יצירת תוכן

    גיבוש קונספט לתוכן האתר. יצירת הטקסטים הנדרשים לאתר וגיבוש מתווה למערך האמצעים הוויזואליים באתר.

  • 4

    פיתוח

    בניית האתר לפי המתווה שהותווה באיפיון, הטמעת המיתוג והתוכן שנוצר.

  • 5

    בקרת איכות

    התאמת האתר לצפייה במכשירים שונים, הרצת האתר בסביבת אמת ותיקון באגים ותקלות.

כמה מילים על קוד פתוח…

מה זה קוד פתוח?

בעיקרון, תוכנת קוד פתוח היא תוכנה שהקוד שלה, כלומר השפה בה היא מתוכנתת, נגיש לכל אחד וחופשי לשימוש, לצפייה, לעריכת שינויים ולהפצה מחודשת, מה שמאפשר לכל אחד לקחת חלק בפיתוח התוכנה ולתרום לשיפורה. זאת להבדיל מתוכנות של חברות גדולות, כמו למשל מיקרוסופט, שהקוד שלה מוסתר מהמשתמשים באמצעות הידור. עם זאת, למרות מה שאפשר לצפות במקרה זה, תוכנת קוד פתוח היא לרוב קניינית (כלומר הזכויות עליה שייכות לגוף כלשהו) והיא אינה בהכרח חינמית.

למה להשתמש בתוכנת קוד פתוח?

מעצם אופיה תוכנת קוד פתוח יוצרת קהילת מפתחים בינלאומית שמפתחים אותה בצוותא, משתפים מידע, מסייעים זה לזה לפתור בעיות והכול בפורומים ו/או בשלל פלטפורמות הפתוחות לקהל הרחב. זוהי תוכנה שאינה שייכת לתאגיד ענק, אלא לאנשים הקטנים, שאולי מוכרים הרחבה מסוימת או שירות תמיכה בכסף, אך עדיין הם חלק מקהילה ולא חברת ענק שמכתיבה את הטון או יוצרת מטריקס שמשעבד משתמשים לדרך שלה (ע"ע פייסבוק).

באלו תוכנות קוד פתוח אתם משתמשים?

אנו משתמשים בעיקר בשתי פלטפורמות קוד פתוח נפוצות.

הראשונה והעיקרית היא וורדפרס (WordPress), פלטפורמת בלוגים במקור, שהתפתחה ויכולה כיום להוות בסיס לאין ספור סוגים של אתרים, החל מאתרי תדמית קטנים דוגמת onepage או מיניסייט, עבור באתרי תדמית רב-לשוניים עם התאמה למגזרים ספציפיים (כמו מעצבים, בעלי מקצועות חופשיים, סוכנויות ועוד) כמו גם מגזינים, אתרי חברים ואתרי ובינר או קורסים וכלה באתרי מסחר.

לאתרי מסחר מורכבים, אנו משתמשים בפלטפורמת מג'נטו (Magento), הפלטפורמה הטובה ביותר כיום לאתרי מסחר.

איפה הכסף, אם כך?

קוד פתוח מניע תעשייה גדולה וברור שהיא אינה פועלת רק על מתנדבים ולשם שמיים. יש כמה מודלים של כסף בענף. במקרה של WordPress לדוגמה, המוצר שייך לעמותה בשם Free Software Foundation‏ (FSF) שתומכת בתוכנות חופשיות, ש-Wordpress היא רק אחת מהן. Magento לעומת זאת, שייכת ל-eBay, חברת המסחר הגדולה ביותר בעולם. ל-Magento יש גרסה מסחרית שעולה כסף רב (Enterprize Edition), אך החברה מוציאה גם גרסת קוד פתוח (Community Edition) והסיבה לכך היא פשוטה. קהילת המשתמשים של גרסת הקוד הפתוח בסופו של יום מבצעת בעבור החברה עבודה יקרה של בקרת איכות, תיקון באגים ואפילו משתתפת בתכנות של הגרסאות הבאות והכל לרוב ללא תמורה, מלבד קרדיט. כך החברה חושפת חלק ניכר מהקוד שלה בחינם, תמורת עבודת תכנות בחינם.

למה שאני אשלם על מוצר קוד פתוח?

האמת – לא חייבים לשלם. מי שיודע לקחת קוד פתוח ולהתאים אותו לצרכיו, יכול לבנות אתר בעצמו ללא עלות בכלל. אבל… גם אם אתה יודע, הזמן שלך שווה כסף. אין טעם להשקיע שעות בפיתוח של אתר כאשר קיימות הרחבות בעלות זניחה יחסית, שחוסכות עבודה של שבועות אם לא של חודשים. ואם אתה לא יודע לבנות אתר או שהידע שלך לא מספיק כדי לבנות אתר מקצועי ואפקטיבי לעסק שלך, תצטרך עזרה של מקצוענים שיסייעו לך לתכנן, לעצב, לתכנת ולשווק את האתר. ועדיין החיסכון הוא עצום, מכיוון שהפלטפורמה עצמה לא עולה לך כסף, בעוד שפלטפורמות קנייניות יכולות לעלות די הרבה כסף (ברשיון חד-פעמי או בדמי מנוי חודשיים) והפיתוח בהן, אף הוא יקר הרבה יותר, מכיוון שהמפתחים שלהם נדרשים לידע ולהתמחות רבים יותר.

באתר קוד פתוח, האם האתר שלי שייך לי?

בעיקרון, התשובה היא כן, אך בהסתייגות. התוכן שאתה מחבר שייך לך. תוכן שהוכן בהזמנתך יכול להיות שלך בהתאם להסכם עם יוצרי התוכן. תכנים אחרים שייכים לבעליהם בהתאמה. לך, עם זאת, ניתן רישיון שימוש בתכנים אלו, בחינם או בתשלום, תחת הסתייגויות שונות, כמו הגבלה לדומיין מסוים, מתן קרדיט ועוד. תכנים אלו כוללים את הפלטפורמה עצמה, תבניות והרחבות, גופנים, תמונות וכד'. כאשר אתה או מי מטעמך יוצר גרסה חדשה של תוכנת קוד פתוח, הגרסה הזו היא שלך, אבל תהיה חייב לנהוג בה בהתאם לרישיון של המוצר ממנה יצרת את הנגזרת שלך.

האתר שנבנה בעבורך הוא אתר קנייני שלך, להבדיל מאתר שתוכל ליצור בזול בפלטפורמות כמו wix‏, wordpress.com‏, google sites ועוד, שבהן האתר שייך לבעלי הפלטפורמה ואינו ניתן להעברה לאתר פרטי. לכן, תוכל תמיד לעבור לספקים אחרים שיעזרו לך להפעיל אותו.

אתרי תדמית לכל כיס

חבילות אתרי וורדפרס תדמיתיים לדוגמה (המחירים אינם כוללים מע"מ)
  • One Page
  • 3,500/ חד פעמי
    • אתר One Page מתבנית
    • התאמת צבעים ועיבוד גרפי
    • הזנת תכנים מוכנים
    • קישור לרשתות חברתיות
    • טופס צור קשר
    • שפה אחת
    • ניתן לשדרוג לאתר מורכב

  • מיני-סייט
  • 4,900/ חד פעמי
    • אתר One Page עם 5 דפים נוספים
    • אפיון ומיתוג גרפי
    • הזנת תכנים מוכנים
    • קישור לרשתות חברתיות
    • טופס צור קשר
    • שפה אחת
    • ניתן לשדרוג לאתר מורכב

הכי משתלם
  • סטנדרטי
  • 7,600/ חד פעמי
    • אתר בעל 15 דפים
    • אפיון ומיתוג גרפי
    • הזנת תכנים מוכנים
    • קישור לרשתות חברתיות
    • טופס צור קשר
    • שפה אחת
    • בלוג
    • הרשמה לרשימת תפוצה
    • הדרכה בהזנת תכנים עצמאית
    • ניתן לשדרוג לאתר מורכב

  • פרמיום
  • 12,000/ חד פעמי
    • אתר בעל 20 דפים לשפה
    • אפיון ומיתוג גרפי
    • הזנת תכנים מוכנים
    • קישור לרשתות חברתיות
    • טופס צור קשר
    • 2 שפות לבחירתך
    • בלוג
    • הרשמה לרשימת תפוצה
    • הדרכה בהזנת תכנים עצמאית
    • ניתן לשדרוג לאתר מורכב

מעוניינים באחת החבילות? רוצים לשמוע הפרטים על חבילות נוספות?