שלבי הקמפיין הפרסומי

שלבי הקמפיין הפרסומי

בניית הקמפיין הפרסומי מורכבת מהשלבים הבאים:

1) ניתוח המצב הקיים – לפני שמתחילים לפרסם, צריך לדעת מה יש כעת. כמה לקוחות כבר יש או שזה עסק חדש. מה יש להציע, למי. מי המתחרים שלי.

2) בניית האסטרטגיה השיווקית – מה אני רוצה להשיג ובאילו דרכים עליי להשיג זאת. מה המסרים שאדגיש כדי להשיג את המטרות.

3) ביצוע

4) מעקב – שימוש בפרמטרים שונים כדי לקבוע את אפקטיביות מסע הפרסום וביצוע שינויים בשעת הצורך. בפרסומות מקוונות, עומדים לרשות המפרסמים כלים שונים המגישים להם נתונים רבים באופן מסודר. פרמטרים אחרים ניתן להסיק מהמכירות או מהלידים (שיחות התעניינות).

1 תגובה
שתף פוסט
1תגובה