fbpx

האקדמיה

שיעורים פרטיים באלמנטור

ובקידום אתרים

למה?

לשפר

  • לחסוך עלויות.
  • לזרז תהליכים.
  • לא להיות תלוי.ה במעצב או במתכנת או במקדם בנוגע לכל דבר קטן.

 

להתמקצע

ללמוד מי נגד מי ולהכיר את התהליכים לעומק כדי:

  • לנהל טוב יותר את האופרציה ולהשיג שליטה רבה יותר בכל היבטי העסק.
  • לדבר באותה שפה עם הספקים השונים ולשפר את התקשורת ושיתוף הפעולה איתם.
  • לבנות או לשפר את האסטרטגיה העסקית והשיווקית כך שישקפו נאמנה תהליכים אלו.

 

לא להישאר לבד מול כל העולם

  • אנו תמיד נמצאים ברקע עם תמיכה ועם ליווי מקצועי בשעת הצורך.

מי?

עסק עם תקציב קטן

 

נעבור על האיפיון העסקי-שיווקי של העסק ולפיו נתווה אתר תדמית או אתר מסחר קטן מקצועי לחלוטין, שיתאים לחזון ולמטרות העסק. השיעור יכול לעסוק במגוון היבטים: סוג האתר והרכיבים והתכנים שיכללו בו, השפה העיצובית והניווט, והמרכיבים השיווקיים של האתר. ההדרכה משלבת ייעוץ עסקי וייעוץ בבנייה ובתפעול שוטף של האתר, כמו גם בקידום שוטף של העסק.

יוצר.ת עצמאי.ת

 

מיועד לאמנים ולכותבים המעוניינים להציג את יצירותיהם לקהל הרחב ואולי גם להציע חלק מהן למכירה, כמו גם להפעיל בלוג או למכור סדנאות. נחדד את מטרות האתר, נהדק את מבנה האתר, את הניווט ואת השפה העיצובית ונתווה את אופן הוספת התכנים השוטפת לאתר, תוך דגש על פשטות התפעול.

בלוגר.ית מתחיל.ה

 

מתאים למי שרוצה להיכנס לתחום ואין לה.ו מושג מי נגד מי, שלא יודע.ת מהיכן להתחיל או שמבולבל.ת ומוצפ.ת מרוב חומר על הנושא. נתמקד בבידול הבלוג ובהתוויית תחומי העיסוק שלו, נגדיר את חלקי האתר ואת הניווט בו, ננסח שפה עיצובית בסיסית ונלמד את יסודות התפעול של וורדפרס וכן פעולות קידום פשוטות ברשתות. השיעור משלב הדרכה טכנית והדרכה בכתיבה בלוגרית למטרה עיתונאית או למטרת הדרכה ומציע שלל שיטות להשגת חומרים חינמיים לבלוגר.ת החובב.ת.

איך?

לא משנה היכן נתקעת בתהליך בניית האתר, תמיד אוכל לסייע לך לפתור את הבעיה, לשפר ולשייף את האתר ולהדק ולדייק את המוצר שלך.

לפני שמתחילים – אשמח לדעת באיזה שלב של התהליך את.ה נמצא.ת ולקבל רשימה של השאלות והבעיות שתרצה.י לעבוד עליהן בשיעור.

בשיעור – נעבור על כל הנושאים שהעלת וגם על נושאים נוספים רלוונטיים שלא חשבת עליהם. בהמשך הדף מופיעה רשימת נושאים שנוכל לכסות בשיעור.

נשארים בקשר – אחרי השיעור אעביר הקלטה (אם השיעור היה בזום) ואכין לך במיוחד מדריך לעבודה עצמית עם סיכום הדגשים שנגענו בהם בשיעור. כמו כן, אני אהיה זמינה להבהרות בנוגע לחומר השיעור למשך שבועיים בווטסאפ.

למה זה כל כך חשוב לקבל מדריך לעבודה עצמית – כי קשה מאוד לזכור ולחזור ולבצע מהזיכרון דברים חדשים שלמדת רק כעת, גם אם נראה לך שהבנת ותפסת וזה קלי קלות, חיינו העמוסים והדחוסים ומלאי פרטים והפרעות קשב. וכל מי שוויתר, חזר אח"כ וביקש… גם אני לא תמיד זוכרת על מה היה השיעור… 🙂

מה?

אסטרטגיה, תכנון ועיצוב

  • מאסטרטגיה שיווקית של העסק לאפיון האתר: המוצר, המתחרים, קהל היעד, המטרות והמסרים
  • בחירת שם דומיין ורכישתו, סוגי אחסון
  • בחירת הפלטפורמות המתאימות וספקי צד ג'
  • עיצוב האתר: לוח השראה, סקלת צבעים, טיפוגרפיה
  • חוויית הלקוח, מבנה האתר, הניווט באתר
  • תוכנית תוכן ראשוני ועדכוני תוכן
  • ניהול תקציב להקמה, לתחזוקה ולעדכונים
  • ועוד…

בניית האתר ותפעולו

  • היכרות עם וורדפרס ותוספים פופולריים
  • עבודה עם אלמנטור
  • עבודה עם וו-קומרס
  • עבודה עם ויקס
  • תבניות מוכנות לוורדפרס (עם אלמנטור ובלי), טמפלטים מוכנים
  • סוגי פוסטים וסוגי שדות מותאמים אישית
  • טמפלטים של אלמנטור ועיצוב אישי
  • עיצוב גלובלי ומקומי
  • התקנת גופנים
  • ניווט ותפריט עליון ותחתון, עיצוב הדר ופוטר
  • עבודה עם תוסף תרגום ועם תוסף רב-לשוניות
  • ועוד…

התוספות החשובות

  • עבודה עם טאג מנג'ר
  • אתרי סטטיסטיקה (גוגל אנליטיקס ועוד) ו-google search console
  • קישור לפלטפורמות פרסום (גוגל, פייסבוק)
  • קישור למערכת ניוזלטר והגדרת ניוזלטרים
  • תוספי SEO והתאמת התוכן למנועי החיפוש
  • תחזוקה תקופתית וגיבויים
  • אבטחה – תוספים ונוהלי עבודה
  • התחברות חברתית
  • סליקה וחשבוניות דיגיטליות
  • ועוד…

קידום בפייסבוק/אינסטגרם

  • קידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם
  • הכרת מערכת ads manager, סוגי קמפיינים, סוגי מודעות
  • הגדרת קהלים
  • תזמון פוסטים וסטוריז במערכת business suite, עבודה עם Planner
  • עבודה עם תוכנות תזמון חיצוניות
  • דוחות, תובנות (insights) ואופטימיזציה
  • מתקדמים: הגדרה וניהול של קטלוג מוצרים ומכירה בפייסבוק/אינסטגרם
  • מתקדמים: Creative Hub, Mockups, מודעות Instant Experience
  • מתקדמים: התקנת פיקסל ו-Conversion API (בדפדפן, בשרת)
  • ועוד…

יסודות השיווק

  • אפיון מוצר מבחינה שיווקית: על איזה כאב של הלקוח המוצר שלך עונה
  • איפיון קהל היעד, בניית פרסונות
  • הגדרת יעדים עסקיים תקופתיים מדידים
  • תמהיל הקידום: פלטפורמות וערוצי השיווק והפרסום המתאימים לעסק שלך
  • כתיבה שיווקית
  • הכנת גאנט חודשי
  • ועוד…

קידום בגוגל

  • הכרת מערכת Google Ads והגדרת חשבונות
  • פרסום ברשת החיפוש, כלי מילות המפתח
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום ביו טיוב
  • פרסום ב-Google Merchant ומודעות שופינג
  • הגדרת קהלים ורימרקטינג
  • אופטימיזציה
  • ועוד…

כמה?

שיעור רגיל

60 דקות
320
  • ב-Zoom או פרונטלי (במרכז תל אביב)
  • הקלטה של השיעור (אם ב-Zoom)
  • מדריך לפעולה עצמית בשיטת 1, 2, 3
  • שבועיים תמיכה במייל ובווטסאפ
    על חומר השיעור

שיעור כפול

120 דקות
640
500
  • ב-Zoom או פרונטלי (במרכז תל אביב)
  • הקלטה של השיעור (אם ב-Zoom)
  • מדריך לפעולה עצמית בשיטת 1, 2, 3
  • שבועיים תמיכה במייל ובווטסאפ
    על חומר השיעור
פופולרי

בנק שיעורים

600 דקות
3200
2,000
  • לשיעורים בני 1-2.5 שעות
  • ב-Zoom או פרונטלי (במרכז תל אביב)
  • הקלטה של השיעור (אם ב-Zoom)
  • מדריך לפעולה עצמית בשיטת 1, 2, 3
  • תמיכה במייל ובווטסאפ על חומר השיעורים
    עד שבועיים מהשיעור האחרון
הכי משתלם

מתי?

רוצה לדבר קודם?

    Lets
    Talk

    מזמינה אותך לשיחת ייעוץ בחינם

    ללא התחייבות!