סיכום
העבודה על הפרויקט כללה הגדרת האסטרטגיה השיווקית של האתר, אפיון מפורט ובניית תוכנית מודולרית לצמיחת האתר לאורך הזמן, עיצוב ותכנות האתר בהתאם לחוויית המשתמש המבוקשת והמיתוג הגרפי של העסק ואופטימיזציית SEO כהכנה לקידום אורגני וממומן של האתר.
אסטרטגיה שיווקית, אפיון ותוכנית צמיחה
כדי להתבלט בשוק רווי ותחרותי, האסטרטגיה השיווקית שהותוותה לאתר שמה דגש על מיקוד בתחום תוכן ספציפי של אימון וליווי אישי, כדי ליצור בידול ומיתוג ייעודיים ומובחנים וכדי להגדיר את קהל היעד הספציפי אליו פונה האתר. בנוסף הוגדרו המוצרים והשירותים שיוצעו באתר, לרבות תחומי התוכן שיוצעו בחינם ובתשלום ונקבעה תוכנית לתוספת תכנים תקופתית. לאור האסטרטגיה השיווקית שהתוותה, בוצע איפיון מפורט של האתר שקבע את הניווט באתר, את מבנה הדפים השונים ואת השינויים הנחוצים עם צמיחת האתר, כדי לייצר תשתית שתאפשר התרחבות נקיה וחלקה עם הזמן.
עיצוב ותכנות
האתר מבוסס על תבנית רב-תכליתית קיימת שהותאמה לדרישות הספציפיות של האתר, תוך הטמעת סקלת הצבעים שנקבעה בשלב המיתוג העסקי (ראו 'חוכמת הרימון, מיתוג') ובניית הדפים השונים תוך שימוש ברכיבים המתאימים ביותר מבין רכיבי הדף הרבים שמוצעים בתבנית, לשם הצגת התכנים בצורה האופטימלית. דגש רב הושם על בחירת הדימויים, תוך הקפדה על דימויים המייצגים והמדברים אל קהל היעד של האתר. טכנולוגיה: CSS3, PHP. באתר נעשה שימוש בגופן Assistant של גוגל.
אופטימיזציית SEO
הטקסטים שכתבה בעלת האתר עברו עריכה קלה במטרה להתאימם לתצוגה אופטימלית במנועי החיפוש. נוצרו כותרות ותיאורי מטא מוקפדים בהתאמה אופטימלית לתצוגה במנועי החיפוש וברשתות החברתיות והוגדרו תגיות רלוונטיות לתחום התוכן.