fbpx

לקוח:

אתר מסחר דו-לשוני: נתיב טאטו – בגדי אמנות מקועקעים

מטרה

נתיב טאטו הוא מותג בגדי האמנות המקועקעים של המעצב הוותיק נתיב יוחאי מאור, שפונה לקהילות ספציפיות, בעיקר לקהילות המקועקעים וחובבי הקעקועים ברחבי העולם. האתר אמור להוות פלטפורמה לשיווק הבגדים לקהל היעד ברחבי העולם וכן פורטל מידע שישרת את קהילת המקועקעים ברחבי העולם וייצור במה לחילופי ידע וחוויות וליצירת שיתופי פעולה. האתר יפעל בכמה שפות, בתחילה באנגלית ובעברית, אך שפות נוספות יתווספו בהתאם להתקבלות המותג והאסטרטגיה השיווקית.

פיתוח ועיצוב

האתר נבנה על פלפורמת וורדפרס ותוסף המסחר האלקטרוני וו-קומרס, ולשם כך נבחרה התבנית Basel, תבנית שמתמחה בהצגת פריטי לבוש, עם שלל פיצ'רים ייעודיים, כמו סווטשים (עיגולי צבע) של הגרסאות השונות של הבגד, טבלאות מידות, רשימת משאלות ועוד. כדי לתמוך בריבוי שפות, נעשה שימוש בתוסף ריבוי השפות הנפוץ WPML, שמאפשר גם ריבוי מטבעות (לאתר הוגדרו המטבעות שקל חדש, דולר ארה"ב ואירו). במסגרת הפיתוח בוצעו קוסטומיזציות שונות ותיקוני באגים. במערכת הותקנו תוספים שונים כדי להוסיף למערכת תכונות נדרשות כמו מעקב אחר משלוחים, החזרת פריטים בשירות עצמי ועוד. הניווט באתר הותאם לנהוג באתרי מעצבים ידועים בעולם, מתוך כוונה להקל על קהל היעד ולהגיש לו מערכת ידידותית ככל האפשר.

כתיבה שיווקית ומשפטית

העבודה כללה את כתיבת כל תוכני האתר, באנגלית ובעברית, לרבות תיאורים מקצועיים ומפורטים של הבגדים, פוסטים בבלוג, תקנון האתר (בפיקוח עו"ד), דפי מידע וסלוגנים וכן מיקרו-קופי ו-SEO.

אינטגרציות לשירותים

פיתוח האתר כלל עבודה מול מגוון נותני שירותים, כמו שירות המשלוחים, שירות הסליקה, חברת האשראי, ושירות חשבוניות אלקטרוניות, התאמת האתר לדרישותיהם והקמה ותפעול של חשבונות רלוונטיים במערכות שלהם, הנדרשים לתפעול האתר.

שירותים נלווים

במקביל לעבודה על האתר, העבודה כללה את כתיבת התוכנית העסקית של החברה, פיתוח האסטרטגיה השיווקית, ניהול חשבונות המותג ברשתות החברתיות וניהול הפרסום הממומן.

מצגת אתר המסחר נתיב טאטו בגודלי מסך שונים

לקוח: